fredag 17 december 2010

Dag 20 + 21

♥ Dag 20 – Den här månaden: Är det stressigt och kaotiskt. Ingen nyhet där direkt. Men det är ju även jul denna månad och nästa vecka åker jag och lilleman "hem" till Östhammar för att fira med familj och vänner. Jag hoppas att jag hinner träffa en massa folk som jag saknar väldigt väldigt mycket!

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick: Ett roligt ögonblick som var ganska nyligen, i tisdags faktiskt. Jag och Erik åkte ner till Stockholm för att lämna lilleman till sin pappa. På vägen hem var vi båda ganska trötta så för att hålla oss vakna och pigga så skruvade vi upp volymen på bilstereon och "rockade" loss. Hade någon sett oss hade de trott att vi var helt galna. Men sånna roliga stunder som man har med vänner är värt guld! Tack vännen för att du får mig att skratta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer