tisdag 21 december 2010

Mycket att fixa

Imorgon bär det av hemmåt igen.. men innan dess är det mycket som ska fixas. Har suttit med en massa pappersjobb nu så att det är klart innan man åker. Nu ska jag börja kolla igenom vad som ska packas med.. måste försöka packa lätt eftersom det kommer bli trångt med alla julklappar osv. som också ska med i bilen.

Ska ta en "paus" från alla måsten en stund sen. Har inte sovit så bra inatt pga feber-yra. Vaknade vid 3-tiden av att jag gapskrattade i sömnen. Jag vart ganska chockad när jag vaknade.. brukar aldrig göra sånt :-P Men tydligen hade jag ju kul iaf, haha. Så under min "paus" tänkte jag bara slappa, ligga i sängen och bara vara en stund. Det behöver jag verkligen!

Men nu först ska jag vika tvätten och plocka undan lite, så det är gjort.

Ikväll tänkte jag göra ett stort 2010-års-inlägg. En tillbaka-blick på året som varit. Kan bli ganska kul ;-) Jag hinner nog inte med det närmare nyårsafton eftersom jag inte kommer vara hemma nånting. Så det får bli nu ikväll istället.

På återseende!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer