tisdag 7 december 2010

4 dagar

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag: Då detta var i lördags får jag väl berätta att jag hade på mig; underställ, en extra underställströja, fleesejacka, tjocksockor och tights. Det var nämligen -26 i Fjällnäs i lördags och när vi gick ut på förmiddagen var det viktigt att ha mycket på sig under ytterkläderna.

♥ Dag 11 – Mina syskon: Jag har ett syskon och det är min 4 år äldre syster som heter Jessica. Mitt absolut roligaste minne med min syster är när hon och jag var till Skiathos i sep. 2008. En riktigt härlig syskon-tripp var det :) Även om vi inte alltid drar jämnt så älskar jag henne otroligt mycket.

♥ Dag 12 – I min handväska: OJ! Det är myyycket kraffs i den. Just idag ligger följande där i; plånboken, lipsyl, ett par fingervantar, halstabletter, hårspännen, alvedon, tuggummi, min kalender och handkräm.

♥ Dag 13 – Den här veckan: Är det mycket inplanerat men vet inte riktigt än hur mycket jag kommer hinna med. Idag, tisdag, ska jag ner i butiken och fortsätta plocka ihop grejerna. Imorgon har jag möte i stan på morgonen och sedan ska jag hem och rensa i förråden så att jag får plats med saker från butiken där inne. På torsdag är tanken att jag och lilleman ska åka till Östhammar på kvällen för på fredag är det julbord med mamma, Lasse, Jessica och Henrik inplanerat. Men jag vet inte om jag kan åka än eftersom jag inte vet om jag och skrutten kan ta oss hem på söndag. Men om det löser sig så blir det alltså Östhammar i helgen och på lördag hoppas jag att jag hinner träffa de finaste; Emma, Rasmus och underbara lilla Ronja :) Jag håller även tummarna för att jag ska hinna träffa andra underbara människor där hemma om det bär iväg dit.

Så det är min vecka :-P

Nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått så man slipper stressa sen.

Ha en toppen tisdag!
ps. det pirrar i magen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer