söndag 12 december 2010

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Mitt favoritminne: Oj vad svårt! Jag har så många underbara minnen så jag tror inte att jag kan välja ut endast ETT.

Favoritminne 1: Det är så klart den dagen min son föddes, den 6e maj 2007 kl.07.22. Den dagen kommer man aldrig att glömma ♥

Favoritminne 2: Det var när jag och sizz var till Skiathos. Vilken underbar resa! Har aldrig haft så kul med min syster som jag hade då. Älskar dig sizz!

Favoritminne 3: Första och andra resan till Fjällnäs. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag kom till det stället. Helt (jäkla) underbart! Där skulle jag kunna bo :)

Favoritminne 4: När Kevin sa "mamma" för första gången. Då satt han på skötbordet och jag höll på att klä på honom. Och han tittade på mig och sa "mamma" utan några krussiduller. Det är ett minne som alltid kommer ge mig ett leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer