tisdag 14 december 2010

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

oohh noo!

Detta ångrar jag: Finns nog inget jag direkt ångrar här i livet. Det finns däremot saker jag önskar att jag hade gjort annorlunda. Men samtidigt, hade jag gjort saker annorlunda eller kunnat ångrat mina val så skulle jag inte vara där jag är idag och även om den platsen kanske inte är den allra allra bästa så är jag ändå ganska nöjd med tillvaron.

Jag bor i en fin lägenhet tillsammans med min älskade son, jag har massa fina vänner i närheten (och 40 mil bort), jag har en fin familj som jag älskar, jag trivs otroligt bra i Norrland, jag har börjat slipa på lite planer för framtiden, det finns någon som jag tycker om lite så där extra mycket och det finns egentligen ingenting jag saknar i mitt liv.

Så vad finns det att ångra, egentligen? :)

Trevlig tisdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer