fredag 17 december 2010

Tack!


Vill bara säga tack till Sanna och Håkan som kom hit och gjorde min kväll till en rolig, skrattfylld och trevlig afton :) Vi spelade skipbo, snackade goja och åt nyttigt gotta. Det hoppas jag vi kan göra om snart!

Lilleman somnade för bara en liten stund sen så jag hoppas på lite sovmorgon imorgon.. men det kan vara att hoppas för mycket :-P Han har tagit efter sin mor som liten som alltid var uppe med tuppen.. Ja det återstår att se. Ögonlocken börjar kännas tunga så det är dags att krypa ner strax.

Imorgon hoppas jag på bra väder för då drar vi in till stan för att inhandla de allra sista julklapparna. Sedan är man förhoppningsvis klar med det där för i år. Nästa år ska jag börja köpa julklappar i januari :-P Jag vet att det inte blir så men man kan ju säga så iaf ;)

Hoppas alla haft en trevlig fredagskväll!
Det har iaf jag haft.

Godnatt Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer