fredag 10 december 2010

♥ Dag 16 – Min första kyss.

Min första kyss: Jag måste ärligt säga att jag inte minns min första kyss. Det måste varit i mellanstadiet eller början på högstadiet någon gång.
Däremot kan jag minnas första kyssen med några av mina pojkvänner genom åren. Det är ganska roligt att se tillbaka på det så här får ni en liten glimt från det förflutna:

Peter (första pojkvännen): Våran första kyss var ute på Gräsö när jag var där på fest med några kompisar. Jag var JÄTTEFULL och han kom dit och tog hand om mig. Jag minns svagt av att vi satt på scenen som finns vid idrottsplatsen där och hånglade :-P

Henrik: Vi låg i hans säng (som jag råkade somna i för andra kvällen i rad). Länge låg vi bredvid varandra och vågade knappt röra oss (nervösa). Innan vi vände oss mot varandra och kysste varandra länge.

Christer: Våran första kyss var hemma i min säng hos mamma och pappa. Det var dagen innan midsommarafton. Jag minns att han var förkyld.. haha.. mer än så behöver jag inte säga.

Anders: I min lägenhet i Gimo. Jag minns att jag hela kvällen gick och väntade på att han skulle ta första steget (jag var alldeles för blyg). När vi väl hade gått och lagt oss för att sova så kom den. Det var nog den längsta och mest intima kyss jag hade fått. Minns att jag använde väldigt mycket lipsyl dagen efter.

(Hemlig): En sen höstkväll. Mörkt ute och varmt inne, hjärtat slog snabbt. Den kyssen var varm, intensiv och full med åtrå. Vill ha fler sånna kyssar...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har hört att du haft utförsäljning i din butik. Var förbi igår, men står inga öppettider. Såg att det fanns mkt kvar, så jag undrar om du bli av med lite innan jul?

    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria,

    det står inga öppettider för att jag har stängt butiken. Men om du vill komma ner och titta så går det alltid att lösa. Jag kommer antagligen vara i butiken i slutet av veckan (tors-fre). Om du har en mailadress eller telefonnummer som jag kan nå dig på så kan jag höra av mig när jag vet närmare vilka tider jag kommer att vara där. Du kan maila mig på jonna.holmgren@live.se

    Mvh
    Jonna

    SvaraRadera

Kommentarer