söndag 19 december 2010

Tidsfördriv

Hittade denna lista hos fina Evamy så jag tänkte jag skulle fördriva lite tid och fylla i den jag också :)

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år
2. Vem var den sista du träffade? Min granne Lina och hennes dotter Alma
3. Hur lång är du? 167 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Ensam hemma 3 som gick på tv
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Puss" till en hemlig vän ;)
7. Vad är dagens planer? Fixa lite hemma och mysa med lilleman
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det gäller.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Förra helgen

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 08.00-nånting
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, Misty som bodde hos mina föräldrar i ett par år innan hon vandrade vidare (vi vet ej var)
14. Vilken är din favoritplats? Hemma! eller Fjällnäs :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i en fin villa med man och barn ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Att någon i min familj skulle dö
18. Vem fick dig att skratta senast? Kevin :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kanske borde vara det men har både vinylskivor och en grammofon :-P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär. Även en bärbar som funkar när den känner för det.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Under vinterhalvåret blir det pyjamasbyxor och linne.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st, sover oftast på 1½ ungefär
23. Hur många landskap har du bott i? Landskap? Hmm.. 2 tror jag det blir.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, hua ja.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Picannöt som man kan köpa på kula
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av skulder och ta med lilleman på en resa.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Nope

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, alltid den högra sidan av sängen. Iaf de senaste månaderna. Innan dess sov jag på den vänstra i 2 års tid.
33. Kan du spela poker? Japp, I love it!
34. Tycker du om att mysa? Ja!!
35. Är du en beroendemänniska? Ja, jag tror nog det ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, minst 2 stycken...
37. Vill du ha barn? Har min lilla plutt, det räcker för tillfället :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska, några ord på finska, franska och thailänska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nope, hoppas jag slipper
40. Föredrar du havet eller en pool? havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning och grejer till mina hobbys
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Sill och potatis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste? Måste nog vara Erik
46. Välj ett ärr på din kropp? 1 långt på ryggen som jag fick när jag ramlade över staketet när jag var liten.
47. Vad har du för ringsignal? Nån tråkig som ingår i mobilen :-P
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, massor!
49. Flirtar du mycket? Ja det gör jag kanske nu när jag är singel. Annars inte.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min butik

51. Kan du byta olja på bilen? Har ingen bil :-P
52. Har du fått fortkörningsböter? Nope lite svårt när man inte har körkort ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Marian Keyes - En förtjusande man
54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Hmm.. inte veckotidning men Hus och Hem.
56. Dansar du i bilen? Haha ja när jag åker med Erik :-P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Glöm ej att skriva ut överlåtelsepappret"
59. När var du i kyrkan senast? På min mosters begravning för ca 2 månader sen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer