fredag 3 december 2010

Haha

Jag tror denna personliga tavla skulle passa ypperligt i vårat hem, för här är det alltid en cirkus :) "Cirkus Holmgren". Finns att beställa med eget efternamn på inreda.com.

Idag ska våran cirkus ut på vägarna :) Närmare bestämt till Fjällnäs bär det av! Lite ändrade planer blev det dock för egentligen skulle Kevin till moster & morbror i Arbrå men han får istället följa med oss. Då blir han glad kan jag lova :) Vi hade så kul sist vi var där!

Det är tydligen väldigt kallt där just nu (-30 nånting) så igår var jag upp på vinden och letade fram min Fjällräven-jacka och mina stora vinterskor som jag köpte förra året. För är det något jag vill slippa så är det att frysa!

Så med andra ord blir det dåligt med uppdateringar i helgen men vi är hemma igen på söndag :)

Hoppas alla får en toppen helg!
Det tänker jag ha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer