måndag 6 december 2010

Fjällnäs ♥

Ber om ursäkt för dålig bildkvalitet. Jag hade min canon med mig men den glömdes hela tiden bort så alla kort är tagna med mobilen :-/ Dåligt, jag vet!

Vi har haft en underbar helg i Fjällnäs, precis som jag trodde att vi skulle ha. Det går helt enkelt inte att åka därifrån och känna sig missnöjd; härliga människor, härlig atmosfär och härligt ställe! Eriks familj är så go och jag är så glad att de låter oss komma och hälsa på där :)
Stort tack till dem för ännu en underbar helg!


På lördagen så började vi dagen med att Kevin fick ta en liten skotertur med Erik. Då var lilleman väldigt nöjd kan jag lova. Sedan tog vi det lugnt ett par timmar innan vi åkte ner på byn tillsammans med Martin. Då var det julskyltning och Kevin fick julklapp från tomten :) Kvällen spenderades i soffan framför dansbandskampen (eller vad programet heter).

Söndagen vaknade lilleman väldigt tidigt så vi tog en dubbelfrukost (först jag och lilleman och sedan en till med de andra). Sedan var det iväg till slalombacken. Något nervös man var då när man skulle upp där! Ojoj.. det var 10 år sedan jag stod på ett par slalomskidor och dessutom är man ju höjdrädd. Men ner kom jag och vurpade bara en gång och det var när Erik skulle fula sig, hmpf! Även Kevin fick åka; först på Eriks rygg på brädan och sedan på Brittas rygg på slalomskidorna. Oj vad kul han tyckte det var :) Det blir nog att lära den lilla mannen att åka skidor tror jag, haha. Men först ska väl jag lära mig kanske..

När vi väl hade kommit hem till Nolby igen så spenderades kvällen i soffan. Skönt!

Idag är det måndag igen och idag ska jag på möte på arbetsförmedlingen. Pust! Har ingen lust. Vill spendera dagen i soffan och bara vara.. men desto snabbare det blir kväll desto bättre ;)


Hoppas alla ni fina där ute får en mycket bra start på veckan!
KRAM!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer