fredag 26 juni 2009

Ännu mera idéer...


...det tar aldrig slut på inredningsidéer i mitt huvud. Konstigt då? Jag älskar inredning! Denna gång tänkte jag försöka mig på något som jag aldrig gjort tidigare.. men det är alltid kul att testa på något nytt tycker jag :) Dock kommer inte Anders kunna hjälpa mig i detta eftersom han absolut inte gjort något liknande tidigare. Men det går förhoppningsvis bra ändå.

Måste dock beställa hem lite saker innan jag kan försöka mig på detta. Vill inte berätta för mycket eftersom jag ännu inte vet om jag kommer att lyckas. Kan iaf berätta att det har något med bokstäver att göra ;)

Har precis kommit in efter att vi varit ute och spelat kubb med grannarna. Jag och Anders vann två gånger i rad. Vi är oslagbara jag och min gubbe :) Skoj var det men jädrans var med knott det var där ute, usch.

anders sitter och väntar på att vi ska börja spela kubb

jag och Annie ligger i gräset och slöar

Annie och Fredde njuter av solen


Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och krypa ner med min underbara sambo.
Har det inte gått en vecka snart???????

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer