tisdag 30 juni 2009

Så var det dags igen.

Nu är det ett faktum: sjuk för andra gången på mindre än två veckor. Inte roligt alls... Kevin var dessutom lite hostig imorse så det lutar mot att han får vara hemma med mig några dagar, men det återstår att se hur han är imorgon. Energi har han ju så det räcker och blir över. Studsade i hallen imorse när Anders skulle klä på honom för dagis :)

Igår efter middagen och allt så var vi upp till lekparken så plutten fick leka av sig lite. Det är så mysigt att titta på honom när han testar, klättrar och utforskar världen.


Så idag blir det bara lugnt i och med förkylningen. Har inga höga förhoppningar om att bli frisk inom de närmsta dagarna (går på erfarenhet).. Kommer säkert bli liggandes till nästa vecka som sist.. Men men, inget att göra åt. Ska strax åka ner till apoteket och handla på mig halstabletter, alvedon m.m för att kurera mig riktigt ordentligt inför denna förkylning.

Igår fick jag reda på en så jäkla rolig grej. Jag vill bara önska dig lycka till tjejen och du ska veta att vi håller tummarna för dig. Ni andra får veta i höst ;)

Tack älskling för att du tar hand om tvätten!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer