lördag 20 juni 2009

Midsommar är förbi

Gårdagen var trevlig, rolig och precis lagom i de flesta aspekter.
Sill-lunchen var mycket mycket god och efter det ville man helst bara sova! Vi spelade lite kubb och hade det trevligt innan vi började grilla på kvällen. Efter grillning och vi hade lagt Kevin så spelade vi kubb igen :) Karlarna åkte på stryk så det bara sjöng om de :) Jag och Mickan var ju grymmast. Sedan började vi bli lite fryssna så då gick vi upp till oss och spelade "Med andra ord", grymt kul var det. Jag och Anders vann 2 ggr i rad :) Men de var bara för att jag var så bra på att förklara ;) haha

Idag är man seg som tusan. Magen är så klart i uppror eftersom jag drack alkohol igår, men trodde jag skulle slippa det eftersom jag hann nyktra till innan vi gick och la oss.. men icke. Tål inte alkohol alls egentligen.. men det är ju kul en stund :P

Idag blir det bara lugnt. Vi ska handla inför nästa vecka men förrutom det ska vi bara vara hemma tror jag. Känns som det behövs faktiskt. Men nu ska jag försöka slita min sambo från datorn en stund :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer