tisdag 16 juni 2009

Min nya passion


Jag är helt inne på retro-lampor för tillfället. Jagar dem som en jakthund som fått syn på en hare :) Skämtar bara. Det finns riktigt fina och häftiga lampor där ute som jag så gärna vill ha men de är svåra (och oftast väldigt dyra) att få tag på. Idag, alldeles nyss faktiskt, vann jag en auktion på en retro-lampa som jag ska sätta upp i Kevins rum. Billigt blev det också så det känns bra. Har lagt bud på några fler auktioner.. men det är några dagar kvar på dem ännu.

Här kommer en bild på Kevins nya sänglampa :)

såå grym!


När Anders kom hem idag efter ha hämtat Kevin så sa han åt mig att sova en stund, så då gjorde jag det. Skönt var det! Precis vad jag behövde.. har verkligen ingen energi.. ihärdig förkylning det här. Jag som aldrig brukar göra något åt mina förkylningar är villig att testa det mesta för att det ska bli bättre den här gången. Jag har faktiskt druckit te nu på kvällen, har aldrig tyckt om det eftersom jag tycker det är så blaskigt. Men det gick faktiskt ganska bra att dricka det (självklart med honung i) och halsen känns lite lenare nu :) Tack för tipset sizz, det var gott!

Nu ska jag ta en alvedon och sedan krypa ner under täcket, först umgås lite med min kära sambo som varit ute och flygit lite :)

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer