tisdag 2 juni 2009

Så jävla besviken!

Det är oftast de som står en närmast som gör en som mest besviken... och just nu är jag jävligt besviken. Man lovar inte först en sak och sedan tar tillbaka det 5 minuter senare. Man gör inte så! Dessutom när anledningen tyder på en massa personliga saker. Men det ska jag inte glömma i första hand. Jag brukar inte vara speciellt långsinnt men det här sårade verkligen. Den som svek mig idag är en person som jag inte kommer vilja träffa eller prata med på mycket mycket länge.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Dagen har varit lång, timmarna på jobbet gick väldigt sakta men nu jobbar jag inte förrän till helgen igen. Så imorgon ska jag ha en slapp-dag. Läsa min bok, lyssna på musik, kolla på film och bara njuta. Ska göra lite nytta.. ringa och be om att få ut mitt betyg bl.a :) Fick VG i löneadmin. inte hundra nöjd men helt klart okej. Så i slutändan blev det 3 MVG, 3 VG och 5 G. Mitt mål var att bli godkänd i alla ämnen och med tanke på hur min höst var (Kevin var sjuk konstant!) så är jag jäkligt nöjd. 4 av mina 5 G fick jag ju i höstas så det märks verkligen på betygen att man haft mer tid till att studera nu på våren. Jag är verkligen nöjd med min prestation och det känns riktigt bra att man äntligen har en avslutad utbildning.

Nu ska jag ta en dusch sedan krypa ner i sängen och bara vara sur, för ibland måste man få vara det. Eller jag är inte sur heller utan jäkligt besviken! Men det är den här personen som kommer lida av det i längden och inte vi.

Jag tänker bara på våran nyhet så blir jag glad igen :)
nästan 100 % klart!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer