lördag 27 juni 2009

Mera mera mera!!

Idag efter jobbet var vi in på Birsta city en sväng. Jag handlade det jag behövde från Panduro inför mitt kommande projekt. När vi var klara där mötte vi upp Erik som vi sedan åt middag tillsammans med. Sedan blev det en tripp in på Ikea där vi handlade lite smått och gott. Bl.a. en solros :) Den ska få komma ut på balkongen och planteras i stora "krukan" som de vita blommorna har växt som ogräs i.. de ska bort nu känner jag.

Sedan bar det iväg hem och byta om sedan spenderade vi tiden ute fram tills dess att solen gick ner bakom grannhuset. Upp och stoppade plutten i säng och Anders ville sedan ta en match Backgammon på balkongen. Jag vann så klart eftersom jag är bäst ;) hehe

Det är så härligt med sol och värme. Alla klagar så mycket men jag bara njuter. Lite färg har man börjat fått också, jag som aldrig brukar klara av att ligga i solen särskilt länge har verkligen lapat som en idiot. Skönt med sommar. Innan man vet ordet av det så är vintern här igen och med tanke på hur vintern var så vill jag verkligen ta vara på alla soliga dagar.

Nu ska jag sätta mig och leta mer inspiration.. kan aldrig få för mycket av den varan.
Erik skulle komma förbi en sväng igen nu ikväll så får se när han dyker upp.

På tal om inspiration. Ingen som råkar ha en "Rabatt" från Ikea liggandes som ni vill bli av med? Säg bara vad ni vill ha för den :) *hoppas*

jonna

1 kommentar:

Kommentarer