tisdag 2 juni 2009

Jobba

Idag är det jobba som gäller 9-18. Är uppe med tuppen som vanligt för att slippa stressa iväg på morgonen. Ska alldeles strax göra mig i ordning och äta frukost :)

Det är mycket snack om våran nyhet just nu. Det är mycket att tänka på och inget man gör huxflux direkt, speciellt inte när man har två barn att tänka på i första hand. Pratade med Camilla igår och hon trodde jag var gravid :) men nej så är det inte. Några fler barn blir det inte.. iaf inte än på några år, eller inga alls.
Hur som helst så pratar vi mycket och hoppas att allt ska gå i lås, mycket för barnens skull. Vi tror verkligen att detta kommer vara väldigt bra för dem. Men "viktigast av allt" (hehe) är ju att vi vill :P

Men nu ska jag pussa lite på min sambo innan jag ska äta frukost och packa väskan.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer