lördag 27 juni 2009

Nu har jag bestämt mig!

Jag tänker klippa av mig håret :O Tror ni jag kommer ångra mig? :/ Hjälp! Hittade en så jäkla snygg frisyr i Ellos-katalogen igår när vi låg på stranden. Kände att det var "jag", har ju alltid klippt mig kort direkt när håret blivit långt.. det är ju "min grej". Men jag trivs samtidigt i långt hår.. oftast har man fler alternativ med långt hår än med kort. Samtidigt vet jag att det växer ut ganska fort ändå. Men den här längden har jag sparat i två år för att få.. TVÅ ÅR!
Beslutsångest så det bara skriker om det. (Rubriken ljuger bara liiiite)
Anders är inte till någon hjälp alls, ni vet karlar.. ahhh! "Jag tycker om dig oavsett vad du har för frisyr" "Du kan raka skallen och jag skulle ändå älska dig". Gulligt sagt, men det hjälper inte gubben.

Eftersom min kära mobil helt plötsligt fick för sig att muppa sig så kan jag inte visa bilden på frisyren :(
Lägger istället upp ett kort på det finaste jag har :)

mammas gullponke :)

Nu ska jag packa ihop allt och åka. Börjar inte förrän 12 men ska äta lunch på jobbet innan jag börjar. Slipper jag gå hungrig i 3 timmar ;) Smart va? haha

Hoppas alla får en härlig dag. Här är det typ 30 grader i skuggan.. puuh!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer