tisdag 30 juni 2009

Dagens pyssel

Jag har alltid älskat att pyssla med olika saker. Jag testar mig fram och ser vad jag tycker är roligast. Listan över de saker jag testat på är låååång men det är bara roligt tycker jag :)

Eftersom jag är sjuk så spenderar jag tiden inomhus, trots det otroligt fina vädret ute. Önskar jag kunde ligga ute i solstolen som vissa andra..
Men som tur är finns det mycket roligt att göra när man är sjuk också.. som inte är så fysiskt krävande, nämligen att pyssla. Idag har jag gjort armband. Ett är till mig själv och ett är till världens finaste tjej som jag saknar sååå mycket. Ditt armband ligger här och väntar på dig :)
Håller även på att göra ett tredje armband till min allra första vän jag träffa här uppe i norrland, nämligen Mikaela :) Är dock inte klar med det ännu men du ska få det sen gumman.

Här kommer bilder på mina armband...

till världens finaste vän :)

så jag kan ha Kevin med mig överallt :)

Nu bör jag nog stoppa något i magen tror jag. Känner att den börjar bli hungrig. Återkommer senare (antagligen med mera pyssel).

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer