fredag 12 juni 2009

Inte nu!!

Sjuuuuuk igen. Vill inte, orkar inte, borde inte, kan inte vara sjuk nu. Har inte tid med det. Ska jobba i helgen och jag vill bara pallra mig dit och göra mina 14 timmar men det är ingen idé. Jag har åkt på världens förkylning och halsen är ond (känns som det är på g med en halsfluss igen). Igår fick jag knalla hem från jobbet, blev bara 2 timmars arbete :/ Men när man sitter i kassan och liksom kommer av sig för att huvudet inte orkar med då vet man att det är dags att åka hem och lägga sig.

Idag har Jennifer skolavslutning. Tanken var att vi skulle knalla upp allihopa tillsammans men jag vet inte om mina ben orkar bära mig den korta biten. Energin är verkligen på botten :(
Måste ringa jobbet idag och säga att det inte blir något arbete för mig i helgen. Då har jag 5 dagar på mig att bli frisk, jobbar nämligen inte förrän nästa torsdag igen.

Men nu ska jag krypa ner i sängen igen.. men kan knappt ligga ner eftersom jag är så täppt i näsan.

Ja ett klago-inlägg, det får ni leva med :P

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer