lördag 6 juni 2009

Helgerna är sköna

Helgerna som man jobbar är sköna, de 7 timmarna man arbetar går oftast väldigt fort :) inget undantag idag. Det var i mellanåt mycket folk och då rusar timmarna iväg. Hade dock väldigt tidig lunch och då blir de sista timmarna väldigt sega... inge kul att ha lunch vid 12 och sedan arbeta 4½ timme utan rast. Röksugen blir man också! Men det gick som sagt bra.

Efter jobbet kom Anders och barnen för att hämta mig, då åkte vi direkt till Tunbyn. Där var 99% av alla redan på lyret och hade det trevligt. Vi käkade mat och spelade lite boll med barnen. Vi blev som sagt inte långvariga eftersom Kevin var jättetrött. Vi åkte strax innan åtta därifrån. Men vi hann ha roligt ändå, sjöng en massa och stojade oss :) Roligt folk de där hehe. Anna tjatade på mig att jag skulle dricka men vill inte dricka när jag ska jobba dagen därpå.. vet hur lätt jag blir dålig av alkohol så jag låter hellre bli. Nästa gång istället ;)

Nu väntar jag på att Anders ska komma hem, han är och skjutar hem Christer till Bommen, så vi kan kolla klart på "Vi hade iaf tur med vädret igen". Vi började titta på den igår men hann inte klart eftersom klockan blev så mycket. Men nu är det nog bara en halvtimme kvar på den så ikväll ska vi se klart om han kommer hem i tid vill säga :P jag är trött....

Godnatt!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer