måndag 22 juni 2009

Manga

I torsdags tappade Anders bort sitt modellflygplan.. det hela var ett stort mysterium och halva närområdet har varit med och letat efter planet. Allt från män på hästar till barn på cyklar men planet har varit spårlöst borta. Idag bestämde jag och Anders oss för att ta en "sista" titt efter planet, vi gick där vi redan gått tusen gånger men vi hittade inget plan. Vi var ner på skroten och tittade på gården där... men nope. Det var stekhett ute och med långbyxor på (för att slippa brännässlorna i det höga gräset) bestämde jag mig för att vända tillbaka hem medan Anders skulle gå en sista runda vid husen där vi redan gått tusen gånger. Men denna gång kom han hem med planet.. helt otroligt! Vi har säkert lagt ner 20 timmar på att leta efter planet sedan i torsdags. Så det var ju skönt att det kom tillrätta med tanke på att det kostar ungefär 1700 kr att köpa och vi har bara haft det i 3 veckor.

Men i och med att vi hittade planet behövde han reservdelar från Hudik Hobby så det var iväg dit. Där hittade jag sånna där roliga "painting by numbers" som jag tyckte var så roligt när jag var liten. Hittade två stycken häftiga manga-tavlor som jag genast var tvungen att köpa för att göra till Kevins rum. Kommer bli riktigt häftigt tror jag :)

Annars har det inte hänt så mycket idag.. mest tagit det lugnt och jag har spenderat några timmar i fåtöljen och målat på ena tavlan :) Här ser ni resultatet;


Har även pratat med min kära vän Emma idag :) Saknar att sitta uppkrupen i soffan och prata med henne... speciellt nu när det händer så mycket. Jag saknar dig vännen, väldigt väldigt mycket!

Lägger även in en bild på världens snyggaste, klädd i skjortan jag köpte åt honom igår på Birsta ;)

Go'natt

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer