tisdag 16 juni 2009

Inget slut..

.. jag har inte blivit nå bättre från min förkylning än, snarare värre. Vaknade med feber imorse igen, jag förstår inte vad som är fel. Jag har haft förkylningar tidigare men inga som gett feber i 5 dagar i rad. Vänder det inte snart får det nog bli att åka till farbror doktorn.

Gårdagen spenderade jag, som de senaste dagarna, i soffan. Andreas kom över en stund på kvällen men förrutom det var det bara lugnt. Kevin har varit så snäll de senaste dagarna när jag varit sjuk, bara varit glad och sprallig men inge gnäll. Min underbara plutt :)

Idag har jag ena tvättstugan.. orkar egentligen inte, men måste eftersom jag inte hinner annars. Ska jobba på torsdag också.. orkar inte det heller egentligen, men måste för jag behöver pengarna. Men sen är jag ledig fram till nästa torsdag så då har jag verkligen tid på mig att friskna till.

Midsommar ska firas här på hemmaplan tillsammans med Andreas, Mikaela, syrran och Henrik + våran familj så klart :) Hoppas att det är uppehåll bara så att vi kan sitta ute och äta. Annars får det bli i lokalen, men det funkar ju det också i värsta fall. Skulle bara vara roligare för ungarna om vi kan vara ute istället.

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och slänga in nästa tvätt. Sedan upp och krypa ner under täcket i soffan.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer