torsdag 11 juni 2009

Förschyyld

Jag är täppt i näsan... blää vad jobbigt. Sånt där som blir tusen gånger jobbigare när man arbetar i butik och inte kan springa och snyta sig hela tiden :/ Ledig imorgon som tur är.. då får det bli soffan hela dagen och bli frisk för i helgen är det arbete igen. Alla i familjen har varit förkylda men jag trodde verkligen jag skulle klara mig den här gången eftersom det är över 2 veckor sedan de var förkylda.. men inte.

Ska strax kliva bort från datorn och börja göra mig i ordning, bara en tidsfråga innan resten av familjen vaknar till liv och ska in på toaletten osv...

Idag efter jag har slutat jobba har vi bestämt med Andreas att vi ska träffas på flygfältet i Maj för han vill flyga sitt metanol-plan och Anders vill självklart vara med på det :P Kevin tycker det är spännande men jag vill nog helst vara hemma men vi lär ju inte bli så långvariga så det är helt okej.

Hoppas alla får en trevlig torsdag!

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer