fredag 26 juni 2009

Done!

Dagens projekt är avklarat. NÖJD blev jag :) tack vare min älskling som är sjukt duktig med sprayburken. Du är bäst gubben!
Här kommer det några bilder på lamp-projektet:

så här snygga blev de när de var klara :)
Nu ska jag bara försöka hitta den absolut bästa platsen för dem...

Vi var även iväg en snabbis till Fyndlagret och fann dessa två gobitar :)
En spegel till Kevins rum och ett kulspel (kult!).
Hela 45 kr fick jag punga upp för dessa två ;)


Efter fyndlagret åkte vi hem och gjorde oss ett par mackor som vi tog med oss ner till en badplats vid Ljungan. Där bredde vi sedan ut oss och badade (ja Anders och Jennifer badade iaf, jag får inte förrän nästa vecka pga infektionsrisken efter jag satte in spiralen) och solade, så härligt. Jag verkligen njöt av solen, värmen och sällskapet. Hoppas det blir många fler sådana dagar i sommar :)

Nu är Anders och hämtar Kevin på förskolan, skjutsar hem Jennifer, handlar lite mat och hämtar ut ett paket till mig. Underbara sambo :) Jag är lyckligt lottad.

Jag ser ut som en tvättbjörn i ansiktet iaf. "Glömde" ta av mig solglasögonen när vi låg på stranden.. ja resten kan ni ju räkna ut själva :/ Den bjuder jag på.

jonna

1 kommentar:

  1. Kul att ni verkar ha så trevligt, men får aldrig lillkille vara med på något ni gör, han verkar ju bara vara på dragis???
    Ta vara på tiden medans han är liten.

    SvaraRadera

Kommentarer