tisdag 9 juni 2009

Inte riktigt vad jag tänkt mig

Min lediga dag idag blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Har inte mått så bra idag, illamående och huvudvärk :( Men det har gått över nu på kvällen.. men har varit väldigt trött och sov någon timme på eftermiddagen. Hoppas bara man är pigg imorgon för då väntas arbete mellan 9 och 18, likaså på torsdag. Fredag är jag ledig igen och då ska vi knalla upp till Jennifers skola eftersom det är skolavslutning där. Sedan väntar jobb även i helgen. Men efter det är det 3 lediga dagar i rad, skööönt!

Var in på skatteverket och där stod det att jag skulle få tillbaka mina pengar innan midsommar :) Det känns som det passar alldeles ypperligt just nu när vi ska köpa hund och allt. Synd bara att Christer ställde till det förra året för jag förlorar hälften av det jag egentligen ska få tillbaka i år. Men men.. kan tyvärr inte göra något åt.. känns bara surt.. Det var ju pengar som man verkligen hade behövt nu.

Men nu ska jag umgås med min kära sambo.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer