söndag 14 juni 2009

Fortfarande helt slut...

.. den här förkylningen verkar ihärdig. Har fortfarande feber och helt slut. Energin är i botten, sov till 10 idag, sedan har jag sovit runt en timme på eftermiddagen och resten av tiden har jag legat i sängen eller soffan och bara degat. Är helt slut och känner mig dunder förkyld. Blääää!

Ska alldeles strax titta på "Pay it forward", underbar film tycker jag. Men det var ett tag sedan jag såg den.

Morgondagen kommer se ut precis som idag i princip; sova, vila och slöa. Hoppas jag blir piggare bara så man kanske orkar att göra något här hemma. Älsklingen får dra det tunga lasset på den fronten just nu. Han har lagat mat, diskat och tagit hand om Kevin medan jag har vilat. Underbara sambo :)

Återkommer..

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer