söndag 7 juni 2009

Jag ville inte tro det...

.. när klocka ringde imorse. Jag tänkte; "Nej jag MÅSTE sova minst 2 timmar till annars orkar jag inte". Jag brukar sällan snooza men idag blev det en halvtimme. Därför är det så skönt att jag ställer klockan så tidigt, jag kan snooza och ändå inte behöva stressa iväg sen, jag hinner ändå :)

Idag är det alltså arbete 10-17.10 och imorgon 9-17.00. Min lediga dag på tisdag kommer gå åt till att tvätta och ordna med papper här hemma (så är tanken iaf). Jäklar... kom precis på att jag måste skriva matschema idag så att vi kan handla efter jobbet idag. Åhh att jag aldrig kan minnas det på fredagarna istället för samma dag :/ Aja får sluta skriva här och istället sätta mig och äta frukost och fundera på vad vi ska äta i veckan.

jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer