söndag 7 juni 2009

Ett par sista ord...

... innan det är dags att krypa ner under täcket.
Mikaela kom över och hade så klart med sig fina Sienna. Jag längtar bara mer och mer tills vi får hämta hem Shira :)

Sienna & Mikaela
norrlands finaste töser :)


Anders är hemma nu, eller nere i källaren, men skulle komma upp alldeles strax. Så lite mys med sambon får man innan huvudet ska läggas på kudden.

Imorgon efter jobbet ska jag njuta av att jag inte behöver gå och lägga mig tidigt för på tisdag tänker jag ta soooovmorgon (om min kära sambo tillåter mig vill säga). Oftast blir det att man kliver upp tidigt ändå men ska försöka ligga kvar iaf till efter 8 :)

En snabbdusch sen krypa ner under täcket. Är man en snäll flicka kanske man kan få en ryggmassage innan man somnar ;) Min sambo är ju den bästa!


jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer