söndag 21 juni 2009

Wonderful :)

jag och mitt mongo :)
(älskar dig!)



Har haft en underbar dag, lite gnälliga ungar på kvällskanten men i övrigt helt perfekt.

Var iväg till Birsta med Mickan på dan. Jag handlade en massa saker till Shira på Arken Zoo, sedan åkte vi ner på Birsta city och spenderade lite pengar där :) Jag hittade en jättesnygg skjorta till Anders som jag bara var tvungen att köpa och han tyckte väldigt mycket om den (som tur var, hehe). Själv hittade jag en vit topp på H&M och en solhatt till Kevin. Inhandlade även en pool till ungarna.

När vi kom hem drog Mickan och Andreas iväg på bio (avundsjuk blev jag när jag hörde att de skulle se "The Proposal" på smygpremiär) Fusk! Vill också se den juh!
Vi roade oss istället med att pumpa upp ungarnas pool. Efter det åt vi en sen middag innan vi gick ner och slängde ungarna i poolen. Det var mycket populärt kan jag lova :)
Jag och Anders tog en kubb-match efter vi lagt Kevin, jag vann så klart. Helt klart bäst!

Kevin i poolen. Mycket nöjd kille!

Nu sen senaste timmen har jag suttit och försökt göra en snygg logga som jag fick förfrågan om.. klurigt är det men mycket mycket roligt. Tror faktiskt jag skulle kunna tänka mig att arbeta med något sånt där :)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, klockan är ju mycket ser jag.

jonna

1 kommentar:

Kommentarer