tisdag 28 oktober 2008

17 kilo? Rena barnleken.


De tycker 17,5 kilo var mycket. Testa att gå upp 33 kilo under en graviditet, det var vad jag gjorde när jag väntade Kevin. Av de 33 kilona har jag gått ner 26,5 kg. Självklart hade jag väl inte gått upp så mycket i vikt om jag hade kunnat röra på mig som normalt under graviditeten men mitt låga hb gjorde ju att så fort jag stod mer än några minuter blev jag svimfärdig, vilket resulterade i vågrätt läge under största delen av graviditeten. Men det är inget jag lider av och det var absolut inget Kevin for illa av, han mådde jättebra när han föddes, en 9a direkt efter födseln och en minut senare en 10a. Precis som sin mamma ;-) Brukar skoja lite om att jag åt så mycket korv med bröd när jag väntade honom och han kom ut och var lång och smal hahaha.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer