tisdag 7 oktober 2008

The One With The Plan

tick tack tick tack tick tack



Tiden rinner iväg. Dagarna går fort. Man skjuter fram saker om och om igen. Nu är det slut på det. Jag har en plan som kommer i rullning den 13 oktober. Måste bara skaffa mig lite självförtroende, för det är där det klämmer. Tror inte tillräckligt mycket på mig själv att jag ska klara saker som jag vill ta för mig, men nu jäklar! Nu blir det ändring på detta.

Imorgon kommer sizz och hälsar på. Då blir det ett eller två partier backgammon och lunch. Jag ska försöka hinna med att simma imorgon men måste som sagt ta företagsekonomin så den blir klar. Har bara imorgon och torsdag på mig eftersom på fredag ska jag och Christer på samarbetssamtal mitt på dagen så då hinner man inte med så mycket.

Men nu ska jag stoppa Kevin i säng och själv ska jag krypa ner i soffan och titta på tv och vänta på att norrlänningen ska ringa :-)

Godnatt!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer