torsdag 30 oktober 2008

En stund för mig själv

Kevin har fått för sig för att ta ut sovmorgon idag, det var längesen jag gick upp före honom men idag blev det tydligen så :-) Så nu sitter jag och lyssnar på hans små snarkningar inifrån sovrummet. Jag tänkte jag skulle passa på att värma på en kopp oboy och ta en härlig morgoncigg innan han vaknar till.

Idag kommer Maria hit någon gång på dan, innan hon kommer ska jag försöka hinna med att städa lite, har fått skjuta på det hela veckan eftersom det varit en massa annat. Sen i eftermiddag/kväll ska Peter komma förbi också, han behövde råd och självklart ställer jag upp för min vän :-) Hade gärna hunnit med en massa annat idag också men tiden räcker verkligen inte till...

Nu behöver jag tydligen inte fundera mer på vad jag ska göra under nyår, skönt. Jag och Kevin stannar kvar där uppe i norrland över hela jul och nyår. Mysigt ska det bli :-)
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer