måndag 6 oktober 2008

Pusta ut

Det var inte svinkoppor, det var ingenting faktiskt. De ringde precis innan jag skulle gå in och skriva provet och sa att alla röda prickar han hade haft var borta när han vaknade så han fick vara kvar på dagis.

Provet gick väl hyffsat, men det visar sig ju när resultatet kommer. Utöver att ha handlat, städat och skrivit prov så har man inte hunnit med så mycket annat. Men en ganska produktiv dag ändå för att vara en måndag :-P

Alldeles strax ska jag stoppa lillen i säng och sen jag ska ta och ringa den där norrlänningen som råkar vara den finaste norrlänningen jag träffat på. Ska försöka komma i säng i tid ikväll igen (igår blev klockan bara 23) eftersom jag har mycket att göra imorgon.

Då kanske det blir till att simma på onsdag trots allt, skönt :-)

/jonna

1 kommentar:

  1. Norrlänningar är de mest underbara människor som finns!

    SvaraRadera

Kommentarer