tisdag 14 oktober 2008

Nu är det klart

Nu har jag skrivit klart bröllopstalet, det tog en stund men jag är ganska nöjd. Har haft idétorka under hela tiden men jag tror jag skrapade ihop något tillräckligt hyffsat tillsist.
Så nu är den kursen avklarad, är "ledig" från skolan fram till nästa fredag när feB-uppgiften ska vara inlämnad, men tänker så klart börja på den redan nu i veckan.
Men nu ska jag hänga upp och vika tvätten som jag inte hann med igår eftersom jag hade besök hela dagen. Sizz kom mitt på dan och följde sedan med och hämtade plutten på dagis. Sedan kom Hanna över och vi alla åt middag tillsammans, sen blev Hanna kvar till halv tio och syrran till tio. Så det blev inte mycket gjort igår. Måste ställa mig och diska också...

Måste bara säga; Fan vad duktig du är Madde. Keep it up! Du klarar det garanterat. Det gäller bara att du tror på dig själv. Lycka till.

Tvätten och disken, så vare ja.

Maria, hör av dig gumman! Det är någon som vill gå ut och ta en "öl" med oss någon dag ;-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer