söndag 26 oktober 2008

Tröttare trots "sovmorgon"

Ni har väl inte missat att dra tillbaka klockan en timme i natt? Klockan är iaf 6 nu och inte 7 så att ni vet. Men trots min en timmes extra sömn så är jag sjukt trött och vill helst av allt bara krypa ner under täcket igen, men Kevin vaknade också så klart och han är förkyld och även jag har gått och blivit det nu. Så det känns som vi kommer börja veckan med att vara hemma :-/ Hoppas bara att mamma kan ta honom en stund imorgon när jag måste upp till skolan på handledning, för den bör jag inte missa.

Hur ser mitt liv ut om ett år? Jag undrar det jag...

Men nu måste jag göra mig i ordning för jobbet. Totalt omotiverad när förkylningen har smygit sig på (igen!), 4:e gången jag är förkyld sen i augusti. Förhoppningsvis går det över snabbt för jag ska vara frisk på fredag :-)

Trevlig Söndag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer