fredag 3 oktober 2008

Klar!

Nu har jag städat klart, såå skönt! Har dessutom hunnit förbereda inför middagen ikväll så snart är det dax att ta tag i det stora projektet; mig själv. Men först måste jag få i mig lite lunch, undrar vad man ska hitta på att äta :-/ Inte sugen på något speciellt alls.

Jag får se om jag hinner uppdatera något i helgen, känns inte som om man kommer spendera allt för mycket tid framför datorn direkt :-P Imorgon kanske vi åker till marknaden i Öregrund med sizz och Henrik, inget bestämt ännu, vi får se hur det blir. Skulle vara kul faktiskt, har inte varit på Öregrundsmarknaden sen jag bodde där, vilket är (funderar) 7 år sedan ungefär. Oj vad tiden går fooort. Bara se på Kevin, han blir 1½ nästa månad, helt otroligt. Kan inte förstå var tiden tar vägen. På tal om min skrutt så sa han ett nytt ord igår; "Ajabaja". Men annars går det segt på den fronten, han säger inte mycket. Ljud har han för sig hela tiden dock, men det släpper väl snart kan jag tänka mig och då finns det väl inget stopp på honom :-P

Nej nu är det dax att äta lunch, duscha och kyla några alkoläsk i kylen.
Vad glad jag blir för alla som bryr sig om mig. Tack :-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer