fredag 3 oktober 2008

God morgon

Oxen 21/4-21/5
Kärlekslivet slår det gnistor om men i övrigt blir fredagen vardaglig. Du har väldigt mycket att göra.

Ja det får vi väl hoppas på att det stämmer :-P Jag vet dock att jag har mycket att göra sen får vi se hur den andra delen utspelar sig.

Har precis varit och lämnat plutten på dagis nu så strax ska jag sätta igång med alla miljoner saker jag har att göra. Igår var det fullt upp också men hann det mesta. Blev iaf klar med inlämningsuppgiften och den var viktigast.

Idag kommer alltså Anders hit, får se när han dyker upp :-) Så ikväll blir det middag med sizz och Henrik, det ska bli trevligt. Blir väl ett par spelomgångar på wii't kan jag tänka mig ;-)

Usch vad blek jag känner mig, färgen bara rinner av i duschen (den lilla färg man fick i grekland då alltså). Men i maj drar nog jag och syster ner igen, om allt klaffar vill säga. Det skulle vara underbart! Blir ju bjuden så jag tackar ju inte nej direkt ;-) Min sizz är den bästa!




du är den sötaste som finns

Nej dax att sätta fart.
Återkommer under dagen.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer