söndag 12 oktober 2008

Han är det finaste!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom!
Blev inget jobb för mig idag eftersom jag inte mått nå bra i natt. Sovit väldigt dåligt också så jag kände att det var lika bra att stanna hemma och ta det lugnt idag istället.
Det jag gjort idag är att ha varit till lekparken med plutten och rensat lite på datorn, så nu är det äntligen lite ordning på musik och bilder.. skönt!

Ikväll när Kevin somnat ska jag skriva på mitt bröllopstal, eller försöka iaf. Måste verkligen känna sig inspirerad när man ska skriva ett sådant slags tal annars blir det inge bra. Men jag vet vilka jag ska använda som inspirationskällor iaf, sizz och Henrik, bättre kan man inte ha! Ska skriva det här talet till dem.

Men nu ska jag lägga mig och vila en stund.

/jonna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer