fredag 31 oktober 2008

Världens bästa mormor!

Fick hämta plutten från dagis igen. Feber, igen. Konstigt det där.. han har inte haft feber sen i tisdags och direkt när han kommer till dagis får han feber. De kanske skulle köpa ny termometer. Eller som en smart person sa; "Har de nån jäkla kapplöpning med att ta tempen på Kevin eller?" Ja man kan ju börja undra. Hur som helst så direkt efter jag hämtat honom var vi tvungna att ta oss ut i regnrusket. Först ner till Östhammarshem och hämta ut nya boxern m.m. sen vidare till Ica för att handla. När vi kom hem var plutten väldigt trött och mormor tog honom en stund eftersom jag var tvungen att springa ut till tvättstugan. När jag kom tillbaka satt de så här:

Men nu har han sovit en bra stund och dessutom fått i sig en väldigt sen lunch så nu är han pigg och allert igen. Så nu ska vi busa lite :-)

Pratade precis med norrlänningen. Bilen är lagad men paj hahaha. Aja, huvudsaken att han tar sig hit i ett stycke, för då blir jag glad :-) Om ett par timmar så är han här.. wonderful!

Nu ska jag tvätta av min lilla kille.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer