fredag 17 oktober 2008

Morgontrött

Här är min morgontrötta kille. Imorse var det ovanligt jobbigt att kliva upp tydligen. Men så fort han kommit in på dagis var han glad igen lilla skrutten min.
Igår fick han iaf tillbaka sin hink och spade som någon hade snott. Då var det någon som blev glad kan jag lova, släppte de inte på över en timme :-)

Här har man fullt upp med plugg, dammsugning och så måste jag ner och handla mat också.

Ikväll kommer äntligen Anders hit. 2 veckor har dock gått väldigt fort som tur är. Känns bra att ha någon att sakna och längta efter. Tycker ju om min norrlänning.
Visst finns den där rädslan där, att bli sårad igen, men man måste satsa för att kunna vinna. Sen kan man inte gå runt och tro att bara för att Christer gjorde så mot mig behöver inte samma sak hända igen. Tillit är viktigt, väldigt viktigt för att ett förhållande ska fungera. Jag litar alltid på att en människa talar sanning fram tills att motsatsen blivit bevisad.

Nu; fullt ös!

/jonna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer