torsdag 23 oktober 2008

Fint hus till Salu

Går ni i husköps-tankar? Då kan jag varmt rekommendera detta hus. Huset ligger i en otroligt vacker natur. Det är ett stort hus med mycket goda förutsättningar för en flerbarnsfamilj. Visning är nu på lördag den 25 oktober 13.00-14.00.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Nu är jag äntligen klar med feB-uppgiften som dragit ut på tiden eftersom jag inte haft tillgång till all den information jag behövt för att lösa uppgiften. Men när jag väl fick det gick det fort att lösa den. Så nu har jag 5 kapitel att läsa igenom inför nästa uppgift och som tanken är ska det vara ett skriftligt prov i slutet av detta moment, får se hur det går med det då. Känns ju inte som om man vill tenta av hela feB på ett prov, lite magstarkt kanske. Men det visar sig hur det blir.

Nu ska jag klä på mig och åka ner till Ica för att handla frukost.. glömde den lilla detaljen igår när jag var ner och handlade.

Hoppas alla får en trevlig dag!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer