tisdag 21 oktober 2008

Lite inrednings inspiration...

...hittar ni här. Aftonbladet har faktiskt lyckats hitta ett fint hem, tyvärr är det fortfarande alldeles för dåliga bilder och alldeles för få bilder. Men några är helt okej :-) Så gå in och kika där vettja.

Jag och plutten har varit på middag hos min kära mor. Det stod kalops på menyn och det smakade väldigt gott. Sedan busade Kevin där en stund innan vi gick hem igen. Strax är det dax för kvällsmacka för honom och sedan ska han i säng. Själv väntar jag på att gubben min ska ringa :-)

Imorgon ska jag upp till plugget så då hinner man inte med så mycket annat. Men kan ändå inte avsluta uppgiften förrän jag varit där så imorgon förmiddag ska jag börja kolla på nästa inlämningsuppgift i excel istället.

Trevlig kväll

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer