måndag 27 oktober 2008

Måndagsbarn

Inte mycket till sovmorgon idag inte, Kevin vaknade 6 och ville inte somna om sen. Han blir hemma från dagis idag eftersom förkylningen inte riktigt är bra ännu. Mamma ska ha honom under de timmar jag måste upp till skolan för handledning/målsamtal. Så nu är det bara en tidsfråga innan man själv ligger och snorar :-/ 4e gången gillt? hahaha

Helgens arbete har gått bra, dagarna gick fort och det var skönt. Men igår kväll var jag trött så efter 2 timmar i telefon med min norrlänning så kröp jag ner under täcket. Somnade väldigt fort tydligen för när jag la mig var klockan 22.22 och 22.26 hade Anders skickat ett sms och det märkte jag inte.

Nu ska jag strax ringa förskolan och säga att Kevin blir hemma idag. Han har ju inte haft någon feber alls under den här förkylningen så är han bättre från snorandet imorgon får han allt gå till förskolan. Jag har som sagt prov i feB på onsdag men idag lär man ju inte hinna plugga något så då blir det stressigt som tusan. Kanske får skjuta på det till nästa vecka istället...

Bara 4 dagar kvar! och 3 veckor kvar tills jag och sizz drar till Sundsvall, va kul det ska bli :-)

Nu ska jag plocka undan efter min son som slängt hälften av sina mackor på golvet, det är underbart med barn hiihi. Han sitter och säger "mamma maaaamma mama maaaaaaaaaaaamma" med alla olika tonlägen han kan :-)

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer