tisdag 21 oktober 2008

Kom inte hit och fjäska!

"Åh vilket fint diadem du har". Fjäska kan du göra någon annanstans, tycker ändå inte om dig efter vad du gjorde.

Tisdag igen, somnade tidigt igår då det inte blev något regelbundet kvällssamtal för första gången på 5 veckor.. Shit det har verkligen gått 5 veckor sedan vi kom hem från Skiathos. Aja hur som helst, det var nog inte bara jag som behövde sova tror jag :-)

Idag är det feB som gäller. Lika bra att få den uppgiften gjord idag för imorgon ska jag upp till skolan för en liten genomgång i feB. Måndag nästa vecka är det också skolan som gäller för då ska våran "nya" ekonomilärare komma hit och det kan ju vara bra att träffa henne och se vem hon är osv.

Nu har jag fått i mig frukost och därmed energi att sätta igång med dagen.

Idag ska jag och Kevin äta middag hos mormor, kalops ska det bli, mums!
Sedan ska jag och Kevin ta en långpromenad tror jag. Idag ska jag hämta honom redan 14.30 så det blir många timmar att slå ihjäl för honom och mig idag, men vi hittar nog på en massa skoj som vanligt. Funderar på att gå upp till simhallen med honom någon dag, han älskar ju att bada :-)

Nu feB!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer