måndag 6 oktober 2008

Ingen ro och ingen vila

bara gno och bara ila.


Nu ringde de nyss från dagis, de tror att Kevin har fått svinkoppor. Så ville de att jag skulle komma och hämta honom halv 2 eftersom han låg och sov nu. Självklart har jag prov halv 2 uppe i plugget. Men som tur var kunde mamma hämta honom. Sen blir det att gå ner till vårdcentralen för att se om det är svinkoppor han har fått. Inte konstigt att han var gnällig igår stackarn :( Mammas plutt har varit sjuk i stort sett enda sedan han började på dagis i slutet av augusti. Men han ska få en riktigt smaskig middag idag bestående av "mammas kyckling" med ris och bananer.

Så nu blir det inte mycket gjort den här veckan heller. Ingen simning på onsdag som jag hade tänkt. Bara jag hinner göra mina inlämningsuppgifter så är det bra, får göra dem på kvällen efter Kevin somnat för natten helt enkelt.

Men nu ska jag klä på mig och knalla upp till skolan och skriva prov i Information och Layout.

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer