söndag 5 oktober 2008

Hur går det?

Med mitt köpförbud? Jo tack det går alldeles utmärkt faktiskt :) Har inte köpt en pinal till mig själv fast att jag både varit i stan och på marknad. Sen får vi hur länge det går så här bra för än så länge har jag inte hittat något som jag verkligen vill ha :-P Dock kom jag på att jag måste inhandla ett par vinterskor i år eftersom mina gick sönder förra året. Tänker ju inte frysa sönder fötterna pga ett köpförbud.

Gårdagen var härlig. Vi åkte till marknaden i Öregrund tillsammans med sizz och Henrik. På vägen hem så stannade vi på Stop 76 och beställde med oss pizza hem, mums! Sen blev det slöa i stort sett hela dagen; spelade wii, sov en stund på soffan och åt tacos. Sen på kvällen tog vi oss en långpromenad, det var riktigt skönt faktiskt. Först upp till lilldammen och matade änderna. Sedan gick vi upp till Fasanvägen också. Lite kallt blev det i slutet men skönt att röra på sig.

Idag kanske vi åker ut till sizz och Henrik på eftermiddagen...

/jonna (happy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer