tisdag 28 oktober 2008

Rädsla

Jag är rädd...
Jag är rädd för att bli sårad igen. Det Christer gjorde mot mig har satt djupa spår i mitt inre och även om jag bara vill glömma det så finns rädslan kvar. Jag har aldrig någonsin varit rädd för att satsa och absolut aldrig tänkt över risken att bli sårad. Mina motton har alltid varit; "Man måste satsa för att vinna" och "Är han otrogen är han ändå ingenting att ha". Men nu för tiden så säger mitt hjärta ifrån, det tycker väl att jag spelat med det tillräckligt mycket och vill att jag ska ta det lugnt och tänka efter först. Men jag tänker satsa, eller har väl egentligen redan satsat, på Anders. Det känns bra och jag är väl medveten om att risken för att bli sårad alltid kommer finnas där men att jag inte kan ta med den i kalkyleringen när det kommer till ett förhållande. För som sagt; "Man måste satsa..."

Idag är det tisdag, dagarna bara rinner iväg, alldeles för fort för jag hinner inte med allt som jag måste hinna med! Idag blir det plugga feB och ECDL C. På torsdag måste jag åka in till Uppsala och fixa lite kurslitteratur. På fredag kommer Anders :-) Tills dess ska jag hinna tvätta och städa. Idag måste jag även komma ner till affären och storhandla lite.. Det gapar väldigt tomt i mitt kylskåp just nu.

Bara att sätta fart helt enkelt..

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer