fredag 10 oktober 2008

Nyhetsinlägg


Sitter och klickar mig genom aftonbladet så här på morgonen och njuter av en skål fil. Har hittat några "roliga" nyheter som jag tänkte dela med mig av. Bl.a världens äldsta oskuld; http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3505552.ab Hon är 105 år gammal.

Sedan om hur det kan gå när man skiljer sig;
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3504946.ab

Tur att man är lättroad så här på morgonen för det finns ingen bättre start på dagen än att skratta :-)

Ringde och väckte Anders imorse, jag tycker verkligen inte om att väcka folk även om de har bett om det. Det känns ändå som om att man stör, vilket man egentligen gör eftersom de sover.. Ja ni förstår vart jag vill komma med detta.

Ska alldeles strax börja skriva mitt bröllopstal, det ska bli kul :-)

Har de senaste 20 minuterna rensat i min blogglista, de bloggar som jag läser, det försvann en jädrans massa bloggar. Vissa följer man bara ett tag innan man tröttnar men jag har inte orkat plocka bort dem tidigare men nu så är det rent och snyggt i den mappen. Ska fortsätta att rensa på datorn i andra kategorier också. Har ingen ordning alls som det ser ut just nu. Ska förbereda inför en rensning, det känns som det behövs.

Nu du ska du få se på fan!

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer