måndag 20 oktober 2008

Dutti flicka

min lilla plutt och jag


Nu sitter plutten och äter middag bestående av potatisgratäng och fläskfilé, jag säger ju att han är bortskämd ;-) Nej det var resten från i helgen så lika bra att det äts upp. Han verkar gilla det iaf.

Idag har man fått mycket gjort. Hann bli klar med ECDL C-uppgiften och har även tagit en promenad runt Gimo med sizz, det var precis vad jag behövde kan jag lova. Annars hade det nog inte blivit av med någon promenad eftersom det är så rått väder ute (burr). Ikväll när plutten somnat tänkte jag vara duktig och ställa mig en stund på crosstrainern, jäkla hurtig man är alltså hahaha.

Idag fick jag reda på att jag kan få gratis tv fram t.om. sista december så det måste fixas fort som tusan. Sparar iaf 184kr/månad vilket inte är helt fel. Dessutom kanske man får en massa nya roliga kanaler, men risken finns så klart att man blir av med många bra kanaler också.. hmm..

Var står du?

/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer